مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-12اجتماعي

نگهداری از 4000 معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد خراسان رضوی


تاکنون 4000 معتاد متجاهر در خراسان رضوی به مراکز ترک اعتیاد ماده 16 سپرده شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تاکنون 4000 معتاد متجاهر در خراسان رضوی به مراکز ترک اعتیاد ماده 16 سپرده شده اند.

مسعود فیروزی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر در کمپ های ماده 16 استان خراسان که مختص معتادین متجاهر هستند حدود 4000 نفر نگهداری می شوند، افزود: در سطح استان خراسان 22 کمپ دائم و موقت داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: شیوع کرونا موجب شد زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم تغییر یابد و بر شدت و ضعف آسیب های اجتماعی نیز تاثیرگذار باشد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: مسائل اقتصادی موجب شده آسیب های اجتماعی تحت تأثیر قرار گیرد و از سویی فشارهای روانی که در این خصوص به افراد متحمل شده بر افزایش این آسیب ها دامن زده است.

وی با اظهار تأسف از اینکه کرونا بر آسیب های اجتماعی تأثیر منفی بسیاری داشته است، عنوان کرد: اکنون اعتیاد، بیکاری، فرار از منزل، همسرآزاری، کودک آزاری و خودکشی از مهمترین آسیب های اجتماعی در استان خراسان رضوی هستند.

فیروزی با اشاره به اینکه در برخی موارد به نسبت کشور وضعیت بهتری داریم و به نوعی در استان تابعی از روند موجود در کشور هستیم، به وضعیت کودک همسری در سطح جامعه اشاره و تصریح کرد: چون در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از 4000 معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد خراسان رضوی

نگهداری از 4000 معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد خراسان رضوی